Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden 

Deze ‘Algemene Voorwaarden’ zijn van toepassing op de relatie tussen Warung Anissa en de Klanten. 

1. Definities

Aanbod: het product- en dienstenaanbod van het Restaurant dat door de Klant via het Platform bij het Restaurant kan worden besteld.

Bestelling: een bestelling van de Klant via de website bij het Restaurant van het door de Klant geselecteerde Aanbod.

Klant: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een Bestelling plaats via het Platform.

Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Klant en het Restaurant met betrekking tot een Bestelling en de bezorging of het afhalen van de Bestelling.

Restaurant: een bedrijf dat maaltijden, dranken en aanverwante artikelen bereidt en verkoopt en voor de totstandkoming en betaling van Overeenkomsten het Platform gebruikt.

Restaurant Informatie: de informatie van het Restaurant met betrekking tot, onder andere, bedrijfs – en contactgegevens, algemene informatie, productaanbod (maaltijden, bijgerechten, opties en dranken), prijzen voor ieder afzonderlijk product (inclusief BTW), bedrijfslogo, grafisch materiaal, bezorggebied (inclusief postcodes), bezorgkosten en minimale bestelbedragen.

Service: de commerciële diensten en/of werkzaamheden die door Warung Anissa worden aangeboden aan de Klant, onder meer bestaande uit het publiceren van het Aanbod, het faciliteren van het tot stand komen van Overeenkomsten en het doorsturen van Bestellingen naar het relevante Restaurant.

2. Identiteit van Surinaams-Javaans Eethuis Warung Annisa

Surinaams-Javaans Eethuis Warung Annisa handelend onder de naam Warung Anissa 

Adres
Surinaams-Javaans Eethuis Warung Annisa
Microfoonstraat 50
1322BN Almere
KvK: 60225688
Telefoonnummer: 036 84 82 800
Info@warunganissa.nl

3. Toepasselijkheid

  1. De Klant gaat door middel van het plaatsen van een Bestelling direct een Overeenkomst met Warung Anissa aan voor de levering van het door de Klant geselecteerde Aanbod. De Klant is gebonden aan de Bestelling en heeft geen recht op terugbetaling, behalve in het geval van annulering door het restaurant op grond van artikel 6 hieronder.

4. Het Aanbod

  1. Warung Anissa publiceert het Aanbod op de website overeenkomstig de door de opgestelde menukaart. Het restaurant kan ingrediënten en additieven gebruiken voor maaltijden en drankjes, die allergieën en intoleranties kunnen veroorzaken. Als een klant allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen, raden wij aan om telefonisch contact op te nemen met het Warung Anissa voor actuele allergeneninformatie voordat de bestelling wordt geplaatst.
  2. Warung Anissa geeft alle informatie zodanig weer, dat voor de klant duidelijk is wat zijn rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

5. De Overeenkomst

  1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant de Bestelling definitief maakt door de bestelling af te rekenen  via de website  tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via de website. 
  2. Na ontvangst van de bestelling, zal Warung Anissa de bestelling elektronisch aan de Klant bevestigen.
  3. De Overeenkomst kan alleen door het Restaurant worden uitgevoerd als de Klant correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de Bestelling. Aangezien er alleen bestellingen beschikbaar zijn op afhaal is een adres alleen voor de administratie. De Klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Warung Anissa te melden.
  4. In verband met informatie over de status van zijn Bestelling, dient de Klant na het plaatsen van de Bestelling telefonisch of per e-mail (zoals aangegeven bij het plaatsen van de Bestelling) bereikbaar te zijn voor Warung Anissa. 
  5. Indien de Klant kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij op de gekozen tijd aanwezig te zijn op de afhaallocatie van Warung Anissa, die in de bevestigingsmail, tekstbericht of op de website is weergegeven.

6. Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling

  1. In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Klant geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Annulering van de Bestelling door de Klant bij Warung Anissa is slechts mogelijk indien het Restaurant expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Klant mogelijk is.
  2. Warung Anissa heeft het recht de Bestelling te annuleren indien bijvoorbeeld het Aanbod niet meer beschikbaar is, de Klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer, andere contactgegevens heeft opgegeven of in geval van overmacht.
  3. Indien de Klant een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven, niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Warung Anissa besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Klant te weigeren.
  4. Indien de Klant schijnbaar valse of frauduleuze Bestellingen plaatst, dan kan Warung Anissa hiervan aangifte doen bij de politie.

7. Betaling

  1. Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig artikel 5.1 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is de Klant verplicht om het Warung Anissa te betalen voor de Bestelling. Door de Klant kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen met een online betaalmiddel via de website of op de afhaallocatie.
  2. Behoudens het bepaalde in artikel 6 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is het (gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Afhankelijk van de door de Klant gebruikte betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen.

8. Klachtenregeling

  1. Klachten van de Klant over het Aanbod, de Bestelling of de uitvoering van de Overeenkomst, dienen per mail op info@warungannisa.nl bij Warung Anissa te worden neergelegd. 
  2. Nadat de klacht door Warung Anissa is ontvangen zal Warung Anissa zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, reageren met een ontvangstbevestiging. Warung Anissa streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.
  3. Klachten zoals omschreven in de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Warung Anissa

9. Inzicht en correctie van opgeslagen persoonsgegevens

  1. Warung Anissa verwerkt persoonlijke gegevens op van de Klant. Op de verwerking van persoonsgegevens is het Privacy Statement van toepassing.